poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Wielki Wielki Wielki Wtorek !

Ostateczne, najbardziej dokładne informacje ;)

W ten wtorek, czyli jutro, spotykamy się o godzinie 10 przed SP41. Bez mundurów, w ciepłych ubrankach, wygodnych butkach, z kurtkami przeciwdeszczowymi i może nawet parasolami, co by nie było, chodzi mi o stosowny do pogody ubiór. Ważne, żeby było wam ciepło, wygodnie i żebyście mogły się bez cienia wątpliwości ubrudzić ;D Idziemy na piechotkę na Zdrowie, tam odbywają się wasze dwie zbiórki, dziewczyn starszych i młodszych, potem gadamy, ustalamy ważne rzeczy, nareszcie uzupełniamy zeszyciki sprawności. Jeśli ktoś chce, oczywiście może wziąć coś do jedzonka, jakieś picie ;) Wszystko mile widziane.
Bierzemy zeszyciki sprawności, uzupełnione śpiewniki, coś do pisania - nie cały piórnik, dobry humor i juuuż!
W parku wreszcie dostaniecie swoje torby zastępu ;)

Jak coś, to komentarze, bądź smsy o każdej porze dnia i nocy ;) Mój numer macie ;)

4 komentarze:

  1. Właśnie, my też czekamy na nasze zeszyciki sprawności, które ma Wera2 i nam jescze nie oddała. Będziemy na pewno!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A mój zeszycik się zgubił w harcówce
    A wogle to śpiewniry a nie śpiewniki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma być ładnie i powyżej 22 stopni
    A mój zeszycik sprawności jest na razie mam tylko okładkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Wera,a czy kurtka też się ubrudzi?

    OdpowiedzUsuń