sobota, 23 kwietnia 2011

Sieć alarmowa zastępu ;)

Zapomniałam, zapomniałam!

Więc może coś nowego :)

Sieć alarmowa, czy każdy wie o co chodzi, jeśli mamy jakąś informacje to włączamy sieć!

Wera B-W -> Nata C. -> Kasia i Basia -> Marta -> Aga -> Magda -> Ola -> Znowu ja :)

I tak, chciałabym w środek wepchnąć Werę P. żeby mieć pewność, że informacja będzie dobra, żeby w razie czego w połowie sieci Wera skorygowała (poprawiła) wiadomość, którą ktoś mógł przez przypadek przekręcić ;)

System działa też tak, że jeśli nie można się dodzwonić lub skontaktować się z jakąś osobą, dzwoni się do następnej ;)

Jeśli ktoś nie ma czyjegoś numeru, to trzeba zdobyć za wszelką cenę! w razie czego mój - 605536319, wy lepiej nie podawajcie swoich danych w internecie ;) Ja odbieram zawsze, tylko w krytycznych przypadkach można się do mnie nie dodzwonić,a  tak to jestem pod telefonem.

PS Nie mam numeru Agi, dobrze by było, jeśli to przeczytasz, żebyś mi go wysłała smsem czy czymś, mój numer jest podany w poście ;)

PPS W komentarzach proszę mi powiedzieć gdzie, między kogo, a kogo mam wcisnąć Pietrzaka ;)

PPPS O sprawach związanych z wtorkiem piszemy pod tamtym postem, nie tutaj, każdy post jest na dany temat, więc mi tutaj nie mieszać, bo jeszcze ktoś czegoś nie przeczyta! ;]

8 komentarzy:

  1. Podajcie mi numer do Marty!!!!
    Wera2 może po Marcie do Agnieszki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wera ja mam numery do wszystkich więc ci mogę podać na pikniku i wszystkim innym, a w razie czego do mnie dzwonić bo chyba wszyscy macie mój numer.

    OdpowiedzUsuń
  3. A może lepiej Kasia i Basia -> Wera P. -> Marta ?

    OdpowiedzUsuń
  4. wera2 podasz mi swój numer na zbiórce????
    a o której skończy się ta zbiórka????????

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm, a może jednak tak ;D

    Wera B-W -> Nata C. -> Kasia i Basia -> Marta -> Wera P. -> Magda -> Aga -> Ola -> Znowu ja ;)

    Tak by było najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, jestem za zbiórka kończy się 15.00 - będziemy pod szkołą

    OdpowiedzUsuń
  7. ok, to potrzebuję Agi numer telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę wszystkim podać na pikniku.

    OdpowiedzUsuń