sobota, 23 kwietnia 2011

Nasz wielki wtorek!

Kiedy? W ten wtorek - 26 kwietnia, o godzinie 11
Gdzie? Przed SP41
Co? Wielki Piknik zastępu!

Proszę o liczne przybycie :) 
W programie : 
Wasze zbiórki, taneczna i wielka niespodzianka dziewczyn.
Śpiewanki
Jedzonko
Pogaduchy
Zabawy i pląsy

Jeśli ktoś ma jakieś pomysły, co można by jeszcze zrobić, np jakaś fajna gra terenowa przygotowana przez nas czyt. Wera i Wera. Proszę o zgłaszanie tego w komentarzach, wszelkie sugestie i tym podobne. 

Dostaniecie już chyba swoje torby ;) więc fajnie by było, gdybyś przyniosły też swoje zeszyciki sprawności, uzupełnione śpiewniry i oczywiście dobry humor ;D Będziemy sobie uzupełniać książeczki (nareszcie) i myśleć o innych fajnych sprawnościach ;)

Do zobaczonka :) 

PS Lepiej przyjść na nogach, niż brać rower czy rolki, uwierzcie, przez krzaczory tak nid przejdziecie ;P
PPS Wszystkiego najlepszego Nacie! Podpisuje się pod meeega długimi życzeniami od Kasi
PPPS Nie wiem ile to będzie trwać, musimy to przedyskutować, więc zapraszam do rozmowy pod postem, w komentarzach :)

26 komentarzy:

  1. Mam propozycję może będzie to trwać 3 godziny i tak jeszcze na dojście to wsumie 4 godziny. Żeby na 15 być pod szkołą. Tak akurat na obiad!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, a może spotkamy się jeszcze godzinę wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
  3. No, trochę za wcześnie, przecież musimy się wyspać

    OdpowiedzUsuń
  4. Podajcie mi wszystkie swoje maile wyślę Wam kartki wielkanocne!!
    Nasz mail
    ireneusz@retsat1.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. w.borkowska.wengrzyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. natka.cichon@gmail.com
    I sądzę że Wera ma racje i ja tam się przygotuje na więcej bo przy naszym farcie czasowym, a i tak nie wiem ile będzie trwać nasza zbiórka.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może zamiast gry terenowej będzie gadanie o Werze1 i jej babci itp. itd.
    Co wy na to
    Ale takie mega gadanie!!!
    P.S Wera1 zaproś swoją babcię!!
    Musimy ją poznać!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasia!
    Ale pomysł chyba lepiej żeby Wery babcia nie widziała naszej zbiórki!
    Ale taki jeden chłopak to może przyjść.:P
    I mam kilka pytań:
    Czy mamy przynieść jedzenie?
    To w końcu o której się zaczyna i kończy?

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm, jestem za tą 10, do 15 ;)

    Będzie gadanie, ale mają też być wasze zbióreczki, fajnie by było, jakbyście to podciągnęły na jakąś sprawność. Wspominałam już o tym? Moja babunia nie przyjdzie, żaden chłopak też nie, dziewczyny.. proszę nie gadajmy o tym.

    Ale wiem jedno, będzie fajowo ;D

    Oficjalnie ! SP 41, godzina 10! wtorek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wera!
    Właśnie o której się zaczyna a o której kończy?
    czy mamy przynieść coś do jedzenia?
    A i czy przyjdzie D...............?

    OdpowiedzUsuń
  11. czy mamy przynieść coś do jedzenia?

    OdpowiedzUsuń
  12. aa, o jedzeniu nie napisałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. hm, no jak chcecie ;) Byłoby milusio, ale nie trzeba ;)Wolałabym, żebyście wszystkie miały coś do picia, bo będzie wam gorąco, A! I bierzemy kurteczki przeciwdeszczowe, bo nie ręczę za pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. a do której to będzie ?????????????

    OdpowiedzUsuń
  15. to o której wreszcie? 10 czy 11

    OdpowiedzUsuń
  16. A czy mamy brać mundury i bilety autobusowe?

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój mail: madzia.chocianowska@op.pl
    Ja będę napewno,tylko czekam na mój zeszycik sprawności,bo jeszcze WeraP mi nie oddała.
    Pozdrawiam. Magda

    OdpowiedzUsuń
  18. Bez mundurów! Wygodne ubrania, przygotujcie się na pogodę czyt. deszcz ;D Najlepiej jakieś trapery, adidasy, lub inne wygodne buty. Nie bierzemy biletów, idziemy na pieszo, to blisko ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello, Wera zauważyłaś ,że wyżej napisałam swój pierwszy komentarz ?!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wera oglądałam prognozę i ma być słonecznie!:P
    A wo gule czy któraś z was została polana przez jakiegoś chłopaka nie z rodziny?

    OdpowiedzUsuń
  21. mój mail to olaszekd@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. ten komentarz "o pisze....." to pomyłka

    OdpowiedzUsuń