środa, 27 kwietnia 2011

Akcja chlup!

Woda, pachnące zimne płytki, zapach chloru.. gdzieniegdzie chowający się grzyb pod prysznicem.
Czy to nie brzmi znajomo?

Tak, chodzi mi właśnie o basen! ;D

Kto, kto, kto ma ochotę?
Ustalmy jakiś fajny termin, poproszę o szczegółowe informacje co do waszych planów na najbliższe tygodnie, weekendy, zielone szkoły itp. w komentarzach ;) Czekam na wieeeele głosów ;D

I chcę zobaczyć komentarz od Agi ;]

Jeśli chodzi o sprawności, wszelki pytanka, jeśli chodzi o zadanka - na maila w.borkowska.wengrzyk@gmail.com  będę odpowiadać! ale proszę o dokładne informacje ;)
Co do najbliższego wtorku, jeszcze nie wiem co, ale będzie się działo moje miłe!

Dzisiejszą notkę zawdzięczamy Marcie, wytrwałej rolkowiczce domagającej się basenu ;D

9 komentarzy:

  1. Wera!
    Ale w ten wtorek - 3 maja jest święto, więc nie ma zbiórki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wercia mam prośbę!!!
    Czy mogłabyś podać mi zadania/e na sprawności, które już zdobywam tzn. mam zdobyte do połowy na zbiórkach. Są to takie jak:
    - śpiewaczka
    - językoznawca
    - fotoamatorka
    - znawca/ znawczyni musztry
    Jeśli chodzi o kronikarkę to czy oprócz okładki muszę coś jescze zrobiś na tą sprawność?
    Zaczełam mysleć o sprawnościach bo jestem chora i mam wiele czasu w domu!! Zadania napisz w komentarzach lub na mojego maila, którego podałam w którymś poprzednim poście. Jak nie masz zbyt wiele czasu(bo to zrozumiałe chodzisz do gimnazjum i chcesz zdobyć aż 50!!! sprawności) to możesz przesłać lub napisać mi zadania na 1 lub 2 sprawności. Proszę Cię o w miarę szybką odpowiedź. Zbliża się weekend majowy, a ja nigdzie nie wyjeżdżam więc będę miała wiele czasu na realizację sprawności. Najbardziej zalęzy mi na sprawnościach, których zadania można robić w domu.
    P.S: Pamiętaj o mnie!!! w końcu muszę jakoś zdobyć te 20 sprawności do końca roku!!!
    Pozdrowionka dla Ciebie i Damiana
    A i jescze jedno pytanko: czy umieściłaś już zdjęcia z zdrowia na photoblogu?
    Jak nie to zrób to jak najszybciej!! Chcę wiedzieć jak wyszłam? I jeszcze raz pozdrowionka dla Ciebie i dla D..... od chorej Kasi

    OdpowiedzUsuń
  3. Przynajmniej tak mi się wydaje przecież jest święto, długi weekend majowy, szkoła jest zamknięta. No, ale nie jestem pewna, chyba,ze Wera coś wymyśliła?
    Wtorek przypada na 3 maja - Święto
    Święto Narodowe Trzeciego Maja – polskie święto państwowe obchodzone 3 maja, ustanowione w 1919[1] oraz ponownie w 1990[2], w rocznicę uchwalenia Konstytucji 3 maja Rzeczypospolitej Obojga Narodów.
    Znaczenie daty 3 maja 1791 uchwalono pierwszą konstytucję w nowożytnej Europie, a drugą po amerykańskiej na świecie. Wyprzedziła trzecią na świecie konstytucję francuską. Konstytucja ta została uchwalona przez Sejm Wielki, który został zwołany w październiku 1788.

    Ustanowienie święta[edytuj]Uchwalenie Konstytucji 3 maja zostało uznane za święto już 5 maja 1791.

    Począwszy od 2007 roku 3 maja jest również świętem narodowym Litwy[3].

    Dzieje obchodów[edytuj]
    Obchody święta 3 maja w Łazienkach w Warszawie, 2007 (mężczyzna w mundurze żołnierza kawalerii z XVIII wieku)
    Pochód trzeciomajowy w Łodzi, 2010W czasie obchodów pierwszej rocznicy uchwalenia konstytucji 3 maja 1792 wokół Warszawy skoncentrowano wiele jednostek wojskowych, których zabrakło w krytycznym momencie rosyjskiego ataku w 1792[4]. Po odzyskaniu niepodległości w 1918, rocznica Konstytucji 3 maja została uznana za święto narodowe uchwałą Sejmu Ustawodawczego z 29 kwietnia 1919. Po II wojnie światowej obchodzono je do 1946, kiedy w wielu miastach doszło do demonstracji studenckich. Od tego czasu władze komunistyczne zaprzestały i zabroniły publicznego świętowania, a próby manifestowania były często tłumione przez milicję[potrzebne źródło]. Święto to zostało oficjalne zniesione ustawą z 18 stycznia 1951 o dniach wolnych od pracy.

    Święto Narodowe Trzeciego Maja przywrócono do kalendarza świąt państwowych ustawą z 6 kwietnia 1990 (weszła w życie 28 kwietnia). Pierwsze uroczyste obchody święta 3 maja w Warszawie na Placu Zamkowym w 1990 odbywały się w obecności prezydenta Wojciecha Jaruzelskiego.

    Dzień 3 maja jest w Polsce dniem wolnym od pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia!
    Wiemy jakie jest święto nie musisz się tak rozpisywać a tak właściwie tyle kopiować!
    Super pomysł oprócz zarośniętego prysznica.
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!
    Wera!
    I ja też pozdrawiam Ciebie i Damiana już nie boimy się tego napisać na blogu!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słuchajcie ja mam wolny weekend 7-8 maja.
    Przy okazji Kasiu szybkiego powrotu do zdrowia!!!

    PS Nie musisz się tak rozpisywać, a jeśli chcesz to podziel to na parę komentarzy będziemy miały ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nata, dopóki mi nie powiesz "sama wiesz o czym", to nie masz prawa wymawiać tego imienia! Ani nawet o tym rozmawiać! Foch! Ani myśleć!

    Jeszcze dzisiaj prześlę wam zadania na wasze sprawności ;) a kto mi jeszcze nie wysłał na maila prośby o te zadania, to niech wysyła!

    A my dzisiaj z Werą we Wrocławiu bijemy rekord Guinessa! ;P Kto mi powie jaki, ten dostanie jakieś coś fajnego :D

    Jeśli nie chcecie zbiórki w święto, to nie będzie, a jak chcecie, to będzie. Wszystko zależy od was ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi pasi 8 maj bo 7 (sobota) odpada.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wera!
    Bijecie rekord chyba że jak najwięcej ludzi grało na gitarze czy coś takiego z gitarami we Wrocławiu.
    A o "sama wiesz o czym" jeśli o tym piszesz to o nim myślę!:P

    OdpowiedzUsuń