środa, 16 listopada 2011

Oooobrzędowość!

No dobra! Piszę coś! Tak jak chciałyście ;)

Pokrótce opiszę tu naszą obrzędowość i rzeczy o których musicie jeszcze pamiętać!
Przypominam o prezentacji zastępów na zbiórce drużyny już w ten piątek - 18.11  o godzinie 16.30 ;)

Wyszycie znaczka na mundku! BARDZO WAŻNE
Przypomnijcie sobie legendę, pomyślcie nad okrzykiem
Ogarnięcie gazetki : Ja, Aga, Nata ;)
Przynieście ładne śpiewniczki i zeszyciki sprawności ;)
Chcę zobaczyć przynajmniej 2 ładne podśladki na zbiórce ;>
Proszę Olę i Natę o przyniesienie toreb.
Ja wezmę broszki, świecznik, proporzec i kronikę.
Nie wiem tylko co zrobię z ręcznikiem.. a mydelniczkę mamy ;)
Skarbczyk, zapałki i resztę rzeczy mam ja i wszystko jest już zrobione

Proszę jeszcze Olę M o ogarnięcie tego podśladka dla niej, ja zajmę się torbą dla cb!

To by było na tyle, chyba ;)

Czuwajcie do piątku!
W.

2 komentarze:

  1. Uwaga!!!
    Proszę o szybką organizację!!!!
    Trzeba zoorganizować
    - ciasto
    - świeczki
    - klucze
    - prezent
    - obstawę przed szkołą
    -przebłagam Werę w szkole aby zbiórka zaczęła się 15.55 będziemy miały więcej czasu!
    Natalio!
    Proszę zajmij się tym i napisz do mnie kto czym miałby się zająć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po klucze pójdę przed zbiórką do Filipa jak nie będzie miał to Wera będzie musiała wcześniej przyjść i poczekać. Jeśli jednak je załatwię to wytłumaczę wam jak zrobić parę rzeczy i będę czekać na Were przed szkołą i powiadomię was gdy przyjdzie. I rozumiem że kupujemy 16 świeczek, jak mi powiecie gdzie kupić ładne świeczki to kupię. A i ciasto jeśli ktoś chce je zrobić na ochotnika to niech się zgłosi, na pewno Wera to doceni i to może być jedno zadanie na kuchcika, dlatego nie chcę abym to ja lub Ola D. robiły bo my już mamy kuchcika. A jeśli ktoś ma pomysł na super prezent niech mówi bo na razie nie mam pomysłów ale w razie czego na pewno coś wymyśle. Ale jest pytanie czy my chcemy robić prezent czy kupować? A kartkę z życzeniami załatwię. :)
    A i może wiecie kiedy ma urodziny lub imieniny Ania K.?

    OdpowiedzUsuń