niedziela, 30 października 2011

Świeczka! ;)

We wtorek (1.11.11) tradycyjnie chciałam was poprosić o przyłączenie się do Akcji Świeczka. W tym roku powracamy na cmentarz na Kurczakach ;) (ul. Kurczaki 81/85)
Stoimy od godziny ósmej rano do wieczora, godziny 18.
Czekam na deklaracje, kto może stać i w jakich godzinach, w komentarzach. Jeśli nie możecie nam pomóc, również o tym napiszcie, żebym wiedziała na kogo mogę we wtorek liczyć ;) 
Dla pewności wytłumaczę tylko, że nie stoi się cały dzień od rana do wieczora, tylko co najwyżej parę godzin, jak komu pasuje.
Pamiętajcie tu o swoim zdrowiu, zaczyna się już robić zimno!
Rozsądnie wybierzcie czas przez który będzie stać i ciepło się ubierzcie :) 
Gorąco zachęcam do przyłączenia się do akcji, w końcu możemy tak wesprzeć nasz szczep, a po drugie jest to świetna zabawa z całą drużyną ;) Każdą minioną akcję wspominam z uśmiechem. 


Więc zastanówcie się, spytajcie rodziców i napiszcie mi odpowiedzi w komentarzach
Czuwaj! 


PS Czy chcecie też zbiórkę jutro, w poniedziałek? (31.10) Też możecie o tym napisać w komentarzach ;)

32 komentarze:

  1. Ja nie mogę stać ponieważ cały dzień jeżdżę po cmentarzach z rodzicami i babcią, a później jeszcze przychodzi do mnie kuzynka.

    Bardzo chętnie przyjdę w poniedziałek na zbiórkę tylko powiedz czy będzie w szkole?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety mogę we wtorek stać maksymalnie od 10 do 14.:(
    A w poniedziałek bez dwóch zdań pragnę przyjść o której ktokolwiek by ta zbiórka oprócz po 17:30, nawet o 6 rano. Nie mogę się już doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam że bardzo bym chciała żeby zbiórka była wcześniej niż zwykle albo koło 17:15 bo jadę na odczulanie =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z Basią też nie możemy stać bo idziemy na groby!Oczywiście pragniemy przyjść na zbiórkę najlepiej jakby była od rana np. 11.00 lub 12.00 - 13.00 lub 14.00 Ale gdzie ma być bo szkoła chyba zamknięta proszę o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Kasią co do godzin zbiórki mi bardzo pasują =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że szkoła będzie otwarta, ponieważ panie mówiły, że one przychodzą do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  7. To tak dzwoniłam do Wery i
    - jutro jest zbiórka
    - od 12.00-14.00
    - miejsce: tutaj mamy zdecydować między zbiórką w harcówce a zbiórka poza nią jaieś propozycje np: wyjście na pizze czy do Maka (nie wiem jak to się pisze) Ja jestem za zbiórką w harcówce lub w Maku. Basia jest za zbiórką w Maku. Wyraźcie swoje pomysły. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. od razu mówię, że musimy pogadać i omówić obrzędowość, to bardzo ważne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Więc może w harcówce najlepsze miejsce na obrzędowość

    OdpowiedzUsuń
  10. No dobra.
    To pisze się McDonald. Możemy tam pójść, może być duży tłum, bo chociaż poniedziałek to uczniowie mają wolne.
    Na pizze zależy gdzie, przydało by się w pomieszczeniu, bo już nie jest najcieplej.
    W harcówce mi odpowiada, chociaż takich zbiórek żeby gdzieś pójść może nie być tak dużo.
    I dla mnie 12:00 - 14:00 to za krótko, to jedna z niewielu zbiórek, która może być dłużej, chyba że nie lubicie zbytnio mojego towarzystwa to wo gule mogę nie przychodzić.
    A i w mundkach :) czy bez?

    OdpowiedzUsuń
  11. A i Wera odebrałaś mojego SMS?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem z zbiórką w harcówce, ale w Maku też może być =D
    A czy możemy przesunąć ją na 14.00-16.00 bo mam szczepienie i mocno bym się spóźniła

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak byś mogła się spóźnić skoro szczepienie masz o 17:15 a zbiórka kończyła by się o 14:00?

    OdpowiedzUsuń
  14. maaaaj, niech Ola powie o której ma szczepienie, to się dostosujemy.. i wtedy już podam ostatecznie, ok?

    OdpowiedzUsuń
  15. Natuś, dam ci to wszystko jutro ładnie skserowane, ok? bo skaner mi się aktualnie zaciął, dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, tylko mówiłaś żeby ci przypomnieć to to robię.

    OdpowiedzUsuń
  17. dzisiaj umówili mnie na około 11:30 a wrócę mniej więcej o 13.00

    OdpowiedzUsuń
  18. A no to trzeba było mówić od razu.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. no to, może 13.30 do godziny nie określonej? najpóźniej 17.00 ale na pewno skończymy wcześniej, zbiórka pod szkołą, zdecydujemy czy idziemy do harcówki czy do maka, więc jak chcecie to weźcie jakąś kaskę ;) no to do zobaczenia, Nata przekaż Oli Marciniak!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zadanie wykonane.:)To w mundkach czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  21. Wera pamiętaj napisać o nowych funkcjach w zastępie =)

    OdpowiedzUsuń
  22. I o wszystkich innych rzeczach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Natuś jesteś zbyt dokładna

    OdpowiedzUsuń
  24. żyję! ale muszę odwołać zbiórkę, bo mam jutro popis gitarowy o 16.30 na widzewie, więc nijak nie zdążę zrobić zbiórki, bardzo was przepraszam!

    Dh. Wera

    OdpowiedzUsuń
  25. pisałam z konta mojej siostry ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aaaaa.A co/kto to Portoryko?

    OdpowiedzUsuń