środa, 16 listopada 2011

Niezapominajkowa sieć alarmowa!

Szyfr, pląs i okrzyk! To ostatnie rzeczy z naszej obrzędowości, ogłaszam konkurs! Kto coś wymyśli to dostaje nagrodę :D Uwierzcie mi, warto się postarać.

SIEĆ ALARMOWA!

Wera -> Kasia & Basia -> Ola D. -> Nata -> Ola M. -> Aga -> Wera (znowu ja)

Zasady: Dzwonię do Kasi i Basi, one przekazują wiadomość Oli, Ola do Naty i tak ciągle, aż znowu dojdzie do mnie. Do mnie musi dotrzeć komunikat czyli treść wiadomości którą przekazywano i informacja kto odebrał, a kto nie, czyli czy ktoś jeszcze nie wie ;) Jeśli osoba do której dzwonimy nie odbiera to dzwonimy do następnej, przekazując, że osoba po nas nie odebrała podając jej imię. Wiem, że to dość zawiłe, ale dacie radę, mam nadzieję ;) Jeśli są jakieś pytania to proszę w komentarzach

Jeśli chodzi o photobloga i śpiewnir, proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy (ewentualnie na zbiórce w pt - Ola lub w szkole w przypadku Kasi). Wtedy pogadamy na spokojnie

Do gazetki możemy jeszcze dodać narysowaną sieć i karteczkę z funkcjami w zastępie ;)

PS Oficjalnie przepraszam Kasię, że nie mam dla niej czasu w szkole, ostatnio ciągle mam sprawdziany ;( Ale mam nadzieję, że już niedługo znajdę dla Ciebie czas, po prostu ten tydzień jest taki zakręcony. A spr z matmy poszedł mi nawet nawet ;)
Teraz ja robię kronikę ;) I przypilnujcie mnie, bo muszę to zrobić i nie ma to tamto ;>


Buziaczki ;)

23 komentarze:

  1. Wera niestety jestem chora i nie będę na zbiórce drużyny Nata o tym wie i wczoraj przyszła do mnie i wzięła książeczkę sprawności, podśladek, torbę itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, rozumiem ;) zdrowiej szybko! Bardzo dobrze, że przekazałaś wszystkie rzeczy Nacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I dobrze, że Nata przyszła po to specjalnie do Oli.

    OdpowiedzUsuń
  4. chodzi o to,że to nie Ola dała te rzeczy Nacie tylko Nata musiała sama przyjść po rzeczy do Oli. Brzoskwinia! Jej też należy się chyba pochwała o to jej chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem po co tu brzoskwinia..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie wiem chyba nie do końca po to ona była.

    OdpowiedzUsuń
  7. nomć ;) i oczywiście dla Naty gratulacje bo uratowała nas przed zagładą świata ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha ha ha, ale śmieszne. :P A i kto wygrał Basia czy Wera?

    OdpowiedzUsuń
  9. Basia do trzech dzielnic ;) Potem ja do pięciu, więc jest remisik ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uczeń przyrósł mistrza. ( prawie ) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, jaką wersję jasałek wybrałyście?

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy wreszcie ktoś mi powie co z jasełkami? Ja nic nie wiem, a Wery w szkole nie wiedzę! Wera czy mogłabyś złapać mnie jutro jestem na 3 lekcjach potem wychodzę do teatru
    1 lekcja chemia 131
    2 lekcja polski 124
    3 lekcja plastyka 28
    Ja z Basią na Wigilię zrobimy sałatkę! Wigilia jest w piątek o 16.30 tak?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wigilia jest w piątek o 15:46!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej!
    Z okazji zbliżających się świąt wszystkim Niezapominajkom ( i nie tylko)dedykuje te życzenia:
    Wyruszył Mikołaj z prezentem do Ciebie. Frunie na swych saniach po gwieździstym niebie. Prezent prezentem, jednak dla Niego, najważniejsza jest Twoja radość i miłość do bliźniego. Bo o to chodzi w te najradośniejsze święta, by brama serca Twojego została odemknięta.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwaga!!
    Niedługo czyli na najbliższej zbiórce 2 stycznia musimy coś zrobić!!! Dla wtajemniczonych przypominam datę 4 stycznia - urodziny......
    Dla wtajemniczonych proszę o pzeczytanie komentarza pod poprzednim postem. Zwracam się szczególnie do Naty

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze Kasiu zajmę się tym. Dla tych którzy jeszcze nie zrozumieli proszę o szybki kontakt. Wszystko o tej zbiórce będzie omawiane w komentarzach poprzedniego postu.
    A i najważniejsze
    Weroniko, jeśli to czytasz i nas lubisz to nie wchodź pod poprzedni post. Plis.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że zostały wprowadzone zmiany. Bardzo fajne.
    Ale sorry takiego zastoju już chyba od roku nie było, a blog przecież działa półtora roku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sorry, sorry! Mam lekki nieogar, jakbyście mogły to pomyślcie o rzeczach, które mogłybyśmy zrobić na akcję hand made na święto szczepu i je sprzedać, jest to akcja zarobkowa drużyny. Jakieś fajne torby, breloczki i inne gadżety ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę wszystkim udanych, ZIMOWYCH ferii.

    OdpowiedzUsuń