niedziela, 2 października 2011

Coś na poniedziałek ;)

A już w poniedziałek, będziemy mieć kolejną zbiórkę zastępu! ;)
Jeśli wszystkie osoby z zastępu mają rolki, możemy sobie pojeździć i przy okazji pomyśleć o zadaniu między zbiórkowym, które jest bardzo ważne. W końcu chodzi tu o pomoc innym.
Jak zwykle pogadamy, pośmiejemy się, trochę pojemy :D Przy okazji możemy poruszyć temat sprawności i obrzędowości, więc strzeżcie się, zbiórka bez mundurów! Chyba, że jednak nie wyjdziemy na rolki, wtedy zbiórka na świeżym powietrzu ale mundki i tak obowiązkowe ;) No! i tak ma być ;P

Tak poza tym, bardzo wszystkich przepraszam za dzień w którym byłam chora i zostałyście skazane na brak zbiórki. Przepraszam, przepraszam, przepraszam. Kajam się ;(

Zapraszam do komentowania, ale np kogoś innego niż Kasię :D Może się Ola troszkę odezwie? lub Aga? Chociaż wiem, że Agi nie będzie w ten poniedziałek na zbiórce, ale nadrobimy to, bez obaw ;)

Pozdrowionka!
Czuwaj!

10 komentarzy:

  1. Wera!
    Ta dobra jesteś, naprawde pisałaś to 19 minut po północy!!!!!!! Podoba mi się zdanie:
    Chyba, że jednak nie wyjdziemy na rolki, wtedy zbiórka na świeżym powietrzu ale mundki i tak obowiązkowe ;) Przeczytaj je jeszze raz nie wiedziałamże mamy nosić MUNDKI!!!!!!!!!!!!!!!
    przykro mi ale będę musiała komentować. Powinnam mieć tytuł Komentatorka bloga Kasia w zastępie!
    Co tam jeszcze chcesz wiedzieć:
    - dostałam kolejną 4 z matmy, a wcześniej 5-
    - my z Basią prawdopodobnie przyjdziemy z rolkami. No wiesz chyba,że ja jestem przeziębiona więc to się zobaczy!
    - Co u Ciebie?
    - Przygotowana na 4 godzinę wf
    - Podobniesz ma być jutro ładna pogoda w sam raz na rolki!
    - Zmień to bo nasze zbiórki nie odbywają się we wtorki 17.00-19.00 tylko o ile mi wiadomo w pon. 15.30 - 17.30
    - Dobry jest ten tekst z boku, kim jesteśmy można by to wykorzystać i zrobić ulotki, które będziemy rozdawać oczywiście w MUNDKACH po osiedlu na jednej ze zbiórek. Byłoby to na sprawność np. Promotorki ZHP
    - Pogadamy o tym jutro!!!!!!!!!!
    - Byłoby przy tym dużo śmiechu :P
    - :) :) Komentatorka Kasia zakończyła komentarz o 18.46

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć!!!
    Popieram Kasię jeżeli chodzi o tę akcję.
    Było by miło. Wygląda na to że Kasi lepiej idzie z matmy gorzej z geografii..

    OdpowiedzUsuń
  3. mogę ci Kasiu pomóc, bo akurat z geo piszę olimpiadkę w tym roku ;) a mundki to fajne słowo, sama Anna Kobalczyk go używa :D

    Zmienię godzinę zbiórek już niedługo, ale nie teraz bo idę już spać, w końcu jutro wielki dzień - poniedziałek :D Jeśli o to chodzi, to chciałabym żeby zbiórki odbywały się 15 minut później, czyli 15.45 - 17.45 tak będzie lepiej.

    Z rozdawaniem ulotek może jednak się wstrzymajmy i zachęcajmy do harcerstwa po prostu naszą postawą i uśmiechem ;) W końcu ja już znalazłam dwie duszyczki w 22.. i to bez ulotek :D

    Podoba mi się Komentatorka Kasia, ale jeszcze bardziej spodobałyby mi się komentarze Oli i Naty ;)

    Blog wraca do działania po wakacjach, więc radzę tu często zaglądać, a teraz

    DO BRA NOC ! ;* moje kochaniutkie

    OdpowiedzUsuń
  4. Sory ale odkąd blog się wstrzymał nie za często włączałam komputer. Ja też mogę być komentatorkom bloga kiedy będzie działał a nie kiedy są tylko komentarze Kasi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co z tą akcją z domem starców i ciastkami, bo ja zbytnio w sobotę nie mogę!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm, sekundka, napiszę post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej!
    Co z tym postem? Narazie go nie ma. Słownik zastępu trzeba stworzyć w końcu mamy kolejne słowo;) Komentatorka Kasia na razie nie może niczego napisać, bo robi matmę

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak Nata MUNDKI. To nasza nowa nazwa mundurów.Fajnie brzmi nie?

    OdpowiedzUsuń