poniedziałek, 9 maja 2011

Piątkowa super gra ;)

A zatem (bo niektórzy twierdzą, że nie zaczyna się zdania od a więc) juz niebawem czeka nas wyjątkowa gra po Łodzi. Czemu wyjątkowa? Choćby dlatego że przygotowywana przez Werę 1 i Emilkę. Wery co prawda nie będzie, ale i tak będzie świetnie :D

Tak czy owak, 13 maja w piatek (piątek 13-go, idealna data, prawda? :D) w godzinach od 15.50 do 19.30 odbedzie się gra po Łodzi. Zbiórka przed szkołą o 15.45, koniecznie w mundurach!

Zabieramy:bilet całodobowy, naładowany telefon, kartki i coś do pisania no i oczywiście tradycyjnie piciu, jedzonko i co tam Wam jeszcze przyjdzie do głowy.

Przypominam jak zwykle, ze ubieramy się adekwatnie do pogody, bierzemy coś przeciwdeszczowego i w ogóle, no wiecie...

Z każdym zastępem będzie jedna osoba dorosła. Z nami bedzie chodzić Emilka :D Ale powiedziała mi niestety, że nie może nam pomagać :(

To tyle jeżeli chodzi o grę jak mi się coś przypomni to będe pisąc w komentarzach. Powiem Wam jeszcze wszystko na zbiórce, jutro.

Wera 2


22 komentarze:

  1. Wera2
    Mam pytanie: Czy pod koniec zbiórki, kiedy stanęłam na ławce, czy przypadkiem nie spadła ona na Twoją gtarę i Ci jej nie uszkodziła? Chciałabym wiedzieć,bo się martwię?

    OdpowiedzUsuń
  2. z tego co ja wiem to chyba nie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale co miałoby spaść na tą gitarę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wera B-W
    Czy dostałaś mojego maila z sprawnościami?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy!
    Przypominam,że Wera 2 ma w ten wtorek urodziny!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy!
    W najbliższym czasie powinniście dostać książeczki na stopnie - załatwiam to u Ani Kobalczyk. A ja w najbliższym tygodniu będę rozpisywać pionierkę!!!!!!!
    Co mam o tym sądzić. A i rozpisuję piobnierkę z Anią Kobalczyk sam na sam!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. MARTA MA DZIŚ URODZINY !!!!
    MARTO TO DLA CIEBIE:

    Życzę Ci...
    ...spokojnego snu
    i radosnego przebudzenia;
    ...abyś czasami mogła sobie pozwolić na to,
    czego od dawna pragnęłaś,
    a nie tylko na to, co musi Ci wystarczyć;
    ...tylu dobrych wspomnień, abyś dzięki nim
    mogła przetrwać złe chwile;
    ...wiosny - tego zachwytu,
    który ciągle przerasta Twoje oczekiwania;
    ...abyś zawsze była komuś potrzebna;
    ...tej radości, gdy czyjaś twarz
    rozjaśnia się na Twój widok,
    albo gdy dostrzegasz ukochana osobę
    na końcu peronu;
    ...radości myślenia, ostrości spojrzenia,
    triumfu zrozumienia
    i satysfakcji tworzenia...
    ...abyś znalazła szczęście,
    którego szukasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. czy ktoś tu w ogóle zagląda?

    OdpowiedzUsuń
  9. Oprócz Kasi, która robi to codziennie, ja też tu zaglądam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech tu ktoś wreszcie coś napisze!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wera co z tym konkursem. Chociaż nie jadę na LHZ to też się tym interesuję!. Wera 1 życzę zdrówka, a i dowiedziałam się o Twoim zamykaniu samarytanki. Gratulacje
    P.S A ja rozpisałam w poniedziałek pionierkę hahah gonię Cię
    PP.S popracuj jescze trochę nad Anią K to możę ulegnie chodź wątpię
    A i tak wogule to życzę powodzenia na LHZ-cie. Każdy chyba to wie,że Niezapominajki są the best CZyż nie?
    A i tak na marginesie to życzenia dla Ciebie Magda to:
    Żyj tak aby każdy kolejny dzień
    był niesamowity i wyjątkowy.
    Wypełniaj każdą chwilę tak
    aby potem wspominać ja z radością.
    Czerp energię ze słońca,
    kapiącego deszczu i uśmiechu innych.
    Szukaj w sobie siły,
    entuzjazmu i namiętności.
    Żyj najpiękniej jak umiesz.
    Po swojemu. Spełniaj się.
    IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIi
    Wszystkiego pozytywnego, miłego, słodkiego, radosnego, szczęśliwego, optymistycznego, kolorowego, wiosennego, czarującego, fascynującego, niesamowitego, pięknego, bajecznego, przepysznego, doskonałego, zjawiskowego, olśniewającego, artystycznego, zachwycającego itd..
    Wszystkiego Najlepszego z okazji .. urodzin!
    PPPS Połącz to sobie w całość Madziu
    Czekam na odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  12. O konkursie napisałam na Śpiewnirze, bo to w końcu chodzi o piosenki. No ale trudno. DOSTAŁYŚMY SIĘ!!!!! I to w obu katregoriach, także do pracy, do pracy dziewczęta :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nata!
    Jak Wam poszło na LHZecie?

    OdpowiedzUsuń
  14. noooooo!!!!!! wygrałyśmy!!!!!!!!!!! taaaak!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wera1
    napisz nowy post
    np. o LHZ
    My jutro będziemy robić strony i okładkę do Kroniki zastępu!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przykro miże ostatnio tu nie zaglądałam ale dawno nie włączałam komputera.
    Ja też oczywiście się cieszę bo
    WYGRAŁYŚMY!!!!!
    I też niecierpliwie czekam na kolejny post ale niechcę nażekać. :)
    Kronika nam wyszła super przynajmniej my tak twierdzimy :)
    A i oczywiście życzę wszystkim jubilatkom tym tym już 11-letnim i tym jeszcze 10-letnim i tym którym nie będę mogła osobiście złożyć życzeń ponieważ mają urodziny w trakcie wakacji
    życzę WSZYSTKIEGO czego tylko zapragniecie ale oczywiście nie pszesadzajcie.:)
    Chociaż wiem że już wszyscy wyjechali to życzę miłych wakacji i żeby każda z was na nich odpoczęła przed obozem i po obozie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie czekamy na jakieś nowe posty na blogu

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tam nie będę się skarżyć. :)

    OdpowiedzUsuń