środa, 4 maja 2011

ajajaj!

Przepraszam, przepraszam, przepraszam!

Moje kochane, piękne, zacne i wspaniałe!
Bardzo Was przepraszam, że nie wszystkim napisałam te zadania na sprawności, ale ledwo co mogę pisać na klawiaturze, za dużo ćwiczę na gitarze i mam coś z paluszkami ;D Strasznie mnie to boli, ale mniejsza.

Zaraz zabiorę się do wysłania wam tych zadań, planowania innych fajnych harcerskich rzeczy i oczywiście nauki, nauki i jeszcze raz nauki! Przypominam Wam, że każda harcerka powinna przykładać się do nauki i mieć dobre oceny! A że mamy już maj, no to trzeba walczyć o te dobre oceny!

Już niedługo LHZ, na najbliższej zbiórce mnie nie będzie (zielona szkoła), ale wy będziecie się już przygotowywać i robić zadania przedzlotowe ;) Zajmiecie się tym wszystkim z Wercią 2.

Jeśli czegoś chcecie, to muszę wam powiedzieć, że wczoraj założyłam sobie skypa ( wubewu96 ) ;D więc osoby które mają, to mogą śmiało dzwonić, pisać czy co tam się jeszcze robi, a te które nie mają to nadal - telefon, e-mail, blog itp.

Nie wiem, czy mam jeszcze coś ważnego, jeśli coś mi się przypomni, to napiszę w komentarzach ;)
Mam nadzieję, że długi weekend wyszedł wam na zdrowie i ogółem był udany, mnie niestety nie udało się ujść bez paru obrażeń, ale zobaczycie to w swoim czasie ;)

PS Wszystkiego najlepszego Stasiu!
PPS Popracujcie nad waszymi stopniami, kto nie ma książeczki, a kto ma problem z jej wypełnieniem? Ja z chęcią pomogę ;) Tylko śmiało się odzywać!

10 komentarzy:

  1. Wercia
    nie dostałam książeczki na stopień, a nie wiem czy w następny piątek jest zbiórka drużyny więc nie wiem co mam robić

    OdpowiedzUsuń
  2. Wercia!
    Ja też nie dostałam książeczki na stopień!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wercia!
    Ja też nie dostałam książeczki na stopień!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nata!
    Słuchaj, dostałam od kolegi z klasy telefon do wiesz kogo!!!
    Podpowiedź: Kolega chodzi do harcerstwa!!!
    I ta osoba jest w zastępie tej osoby o której myślisz!!! Szczegóły kiedy indziej, żeby Wera nie wiedziała!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasia
    Wera już wie!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Bo o tym napisałaś. Nie trudno zgadnąć o kogo ci chodzi a ja nie mogę o nim mówić pisać i myśleć spytaj się Wery!
    Wera
    Ja też nie dostałam..., ale nie chcę tego powtarzać ponieważ nie wiem czemu to mnie zdenerwowało
    A wo gule wiesz jak ja cierpię nie mogąc o nim nawet pomyśleć.
    I jeszcze jedno przykro mi z powodu paluszków.:)
    A jak spędziłaś weekend majowy i czy zgadłam o tym Wrocławiu czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu!!!
    Twój kolega zapewne jest miły że podał ci ten numer
    PS Jesteś genialna że go poprosiłaś!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też nie mam książeczki na stopień!!!!!!!!!!!!! na serio masz jego numer ? to będzie fajnie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wery nie bęfzie przez najbliższy tydziń. Bez książeczek nie umrzecie, wytrzymajcie do następnej zbiórki, bo wydaje mi się, że z tym trzeba iśc do Ani Kobalczyk. A swoją drogą kocham rozmowy Kasi i Naty :D I Nata - zgadłaś. Biłyśmy gitarowy rekord guinnessa (Własciwie Kasia tez zgadła, ale nie wiem czy to się liczy, bo to była chyba 20 albo 30 pozycja w jej komentarzu)I jeszcze taki szczegół - pisze się w ogóle, ale spoko, ja pisałam kiedyś pisałam wogóle :D

    Wera 2

    OdpowiedzUsuń