wtorek, 24 czerwca 2014

Piosenka na obóz :)

To jest cały tekst naszej piosenki na obóz, w czwartek będziemy ją jeszcze ćwiczyć :))

1. To było nocą gdy mieszałyśmy farby
drukowałyśmy gazety i plakaty
gdy nagle nalot, zaczęły spadać bomby
ooo! ooo!

Ref: Zostałam druhną i co? w Szarych Szeregach działam,
Zostałam druhną i co? i w wojnie pomagałam,
Zostałam druhną i co? i druha tu poznałam!
ooo! ooo!

2. Poznałam druha, on także mieszał farby
On spojrzał na mnie, ja się zarumieniłam
I wylaliśmy atrament na gazety...
ooo! ooo!

3. Niestety wojna musiała nas rozdzielić
On poszedł walczyć o naszą polską ziemię
A ja tęskniłam i wciąż mieszałam farby
ooo! ooo!

Ref: Już koniec wojny i co? i do Łodzi wróciłam,
Już koniec wojny i co? i druha zobaczyłam,
Już koniec wojny i co? i znowu miłość wielka!
ooo ooo!


2 komentarze:

  1. jeżeli ciągle to śpiewam to wydaje mi się to coraz lepsze

    i przy kazi ten kto będzie się z tego słowa śmiał ten niech napiszę ja*

    *ten kto napisał ja się właśnie wyatramętował :)

    OdpowiedzUsuń