wtorek, 8 marca 2011

Moje kochane niezapominajki ;)

Boże, jak ja was koooocham ;)

Naprawdę! Ile tych komentarzy ;] po prostu czytam i płaczę, ze szczęścia, ze śmiechu...

Najlepsze życzenia ;)
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI DNIA KOBIET!
tak samo jak Kasia nie jestem facetem, ale chyba mogę złożyć wam życzenia ;D

Dobrze, teraz już będę Wam odpisywać na komentarze, jak tak bardzo chcecie

Dzisiaj na zbiórce, robiłyśmy hm, co my robiłyśmy..
Ziemniaki, cosie jedzące jabłka, wiewiórki i inne skarpetowe stworki
Oczywiście to wszystko na igiełkę ;)
Zdjęć z dzisiaj nie ma, ale może wrzucę kiedyś fotkę ziemniaka :D

Gratulujemy Magdzie munduru! Tak trzymaj ;) Już niedługo spódnica i cały komplet ;) Z chustą pokombinuję.

Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin Natalii P :)

Z okazji urodzin życzę Ci samych tylko szczęśliwych dni w życiu! Niech łzy smutku nigdy nie spływają po Twoich policzkach, a radość niech przepełnia całe Twe serce! Życzę Ci dużo zdrowia, radości, uśmiechu, pogody ducha, miłości najbliższych, wspaniałych przyjaciół, spełnienia najskrytszych marzeń... 


Miałyśmy nawet dla ciebie ciasto, no ale co tam, poświętujemy kiedy indziej.
Skoro już tak przy życzeniach, to jeszcze zaległe dla Olci i Marty ;)

Nie wiem moje drogie co jeszcze, a tak! Tak Kasiu, osobnik nieznanej płci o imieniu na D złożył mi życzenia zaraz po północy, dzięki za troskę, ale i tak masz przechlapane na zbiórce militarnej ;P Nie wymigacie się z Natą.

Liczę na dalsze komentarze, ciekawe konwersacje i inne tym podobne. Może wreszcie się zmotywuję na dodanie zdjęć ;)

Czuwajcie!

19 komentarzy:

  1. Zmieniłam czas ;> Już wszystko ok!
    I zaczynam pisać komentarze ;D

    ściski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się przezwisko osobnika D o nieznanej płci chociaż mam nadzieję,że to chłopak bo jeśli się podoba Werze to... by było dziwne trochę.:P I nie wiem czy mam się cieszyć, że się nie wymigamy z Kasią czy nie bo jeszcze nigdy nie byłam w takiej sytuacji z Werą. Fajnie Wera, że wreszcie będziesz odpisywać na nasze komentarze nie musząc pisać nowego postu choć też by się przydał.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A i my też Cię kochamy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. to chłopak!
    A wy dziewczyny bójcie się bójcie! ;P
    Posty też będę pisać Nata, więc się nie martw ;)
    Ciekawam ja kiedy to o waszych miłosnych problemach będziemy pisać, a nie tylko ja ciągle na tapecie ;D I nadal chcę, żeby Nata powiedziała co o niej myślą, nic nie poradzę, że jestem taka ciekawska. Ściski, ściski ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wera!/ Nata!
    O co chodzi ze zdaniem "I nadal chcę, żeby Nata powiedziała co o niej myślą".
    P.S Wera my z Natą jakoś sobie poradzimy na zbiórce militarnej. A tak przy okazji co rozumiesz pod słowami zbiórka militarna??????????

    OdpowiedzUsuń
  6. Słuchajcie!
    Przeczytajcie ostatni komentarz przy poprzednim poście!!
    Szczególnie proszę Olę D. i Natę Ch.
    P.S Mam nadzieję,że Wera tego nie przeczyta!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tu wszystko czytam Kasiu :D
    zbiórka militarna to baaardzo fajna rzecz ;)
    I tyle musicie wiedzieć na razie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasia!
    Ja też mam nadzieję że Wera tego nie przeczyta ale jestem prawie pewna Ze jeśli tego nie zrobiła to to zrobi. A i jak piszesz skrót mojego nazwiska to pisz po prostu C a nie Ch. A co do zdania "I nadal chcę, żeby Nata powiedziała co o niej myślą" to mam nadzieję że ci Wera wszystko powie :D chociaż nie sądzę że to zrobi więc powiem ci przed następną zbiórką zastępu niech się Wera pomęczy, a ja już kończę bo piszę ten komentarz po raz drugi bo mi się skasował.
    Wera!
    Ja wiem że osobnik D nieznanej płci to chłopak ale to w końcu osobnik D nieznanej płci. Zbiórka militarna jak sądzę to wcale nie jest taka fajna rzecz. A i nie zleciłaś nikomu żeby zrobił kronikę może to zrobić Ola bo jeszcze tego nie robiła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, tak! Oczywiście Ola ;) Niech Ola zrobi kronikę! To baaardzo ważne...

    + Ogłaszam, że w weekend, nie będzie raczej żadnych komentarzy ode mnie, bo dniem i nocą będę się bawić w szatniarkę na Yapie. Nie robić teraz wielkich oczu co to yapa tylko sobie przegooglować, a się dowiecie :P No no, pozdrowionka i tym podobne, nowy post może w niedzielę.. z naciskiem na MOŻE ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. "I nadal chcę, żeby Nata powiedziała co o niej myślą" to mam nadzieję że ci Wera wszystko powie . Więc mi powiedz!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Julia Górczak przyniosła plakat Yapy do sali od polskiego i nadal chcę żeby to Wera Ci powiedziała.

    OdpowiedzUsuń
  12. YAPA – Ogólnopolski Studencki Przegląd Piosenki Turystycznej, cykliczna impreza o charakterze konkursu piosenki, odbywająca się w Łodzi. Pierwsza edycja odbyła się w 1974 roku, organizatorami są organizacje studenckie: SKT PŁazik, Studenckie Radio Żak Politechniki Łódzkiej oraz od roku 1999 SKPB Łódź. Od roku 2001 jest w całości transmitowana w internecie.
    Na Yapie pierwsze estradowe kroki stawiali między innymi Stare Dobre Małżeństwo, Bez Jacka, Robert Kasprzycki, Wały Jagiellońskie, Wolna Grupa Bukowina, Bez Idola, Wiesław Tupaczewski, Olek Grotowski, EKT Gdynia, Elżbieta Adamiak i Wojciech Wiśniewski.
    Jakby ktoś chciał wiedzieć to było w wikipedii.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nata!
    Słuchaj mnie uważnie(raczej czytaj)!!!!!!!!!!!
    Czy mogłabyś powiedzić/ napisać o co w tym wszystkim chodzi. Plisss. Jestem bardzo niecierpliwa. Myślę o najgorzych scenariuszach. Przynajmniej zapewnij mnie, że to coś dobrego. Byłabym Ci bardzo wdzięczna jeżelibyś napisała o co chodzi w sobotę na blogu ( kiedy Wera będzie na YYYYYYapie, to y to tak specjalnie). A potem to usuniesz z bloga jeżeli się da. I mój ten komentarz też. A gdy Wera będzie mnie informować o tym czymś(dla potrzeby tajemnicy, eksperymentu nazwijmy to sprawą "X") będę udawać,że jestem zaskoczona. Jeżeli chodzi o casting na p.....( wiesz o co chodzi) to napisz mi w odpowiedzi w starszym poście,żeby Wera nie wiedziała. Pliss

    OdpowiedzUsuń
  14. Wera!
    A to moja notatka o YAPIE ze strony
    www.yapa.art.pl/2010/
    Yapa nie jest jedyną imprezą z muzyką turystyczną i poetycką w Polsce. Takich jest wiele. Ale na pewno jest jedyna w swoim rodzaju, niepowtarzalna i nie dająca się pomylić z niczym innym. Co roku w połowie marca gromadzi na trzy dni w Łodzi wszelkiej maści ludzi: wykonawców, wolontariuszy i publiczność, którzy chcą spotkać się, żeby pograć, pośpiewać i posłuchać. Łączy ich zamiłowanie do wszelkiego typu form przemieszczania się. Ludzie Ci włóczą się po górach, połoninach, jeziorach, morzach i... różnorakich przeglądach i festiwalach także.

    To właśnie publiczność wyróżnia Yapę spośród wielu innych imprez. Publiczność śpiewa razem z wykonawcami, wyraża bardzo głośny aplauz przy użyciu strun głosowych, gwizdków, budzików, syren strażackich i czego się da. Równie głośno potrafi wyrazić niezadowolenie z nudzących konferansjerów czy zespołów – potrafi skutecznie ich zagłuszyć a nawet skłonić do zejścia ze sceny. Jednak najczęściej pokazuje jak wspaniale można się bawić siedząc przez trzy dni na twardych i ciasnych ławeczkach, w dusznej sali gimnastycznej przerobionej przez dzielny serwis na salę koncertową (podobno nie ma ryzyka pożaru, ponieważ ilość tlenu jest znikoma – tak zażartował sobie niegdyś jeden ze strażaków).

    Historia Yapy sięga roku 1974 – wtedy to Wojtek Hempel, po sukcesie grupy Płazików na III Bazunie (wystąpili w konkursie z piosenką „Grosza nie mam”) wpadł na pomysł stworzenia podobnego przeglądu w Łodzi. Dlaczego Yapa? Skąd ta nazwa? Wymyślił ją pierwszy konferansjer Janusz „Mayta” Majewski, którego zainspirowała rycina medyczna będąca na plakacie przeglądu. Publiczność przyjęła nazwę z entuzjazmem.

    Z wielu artystów, którzy w pierwszych latach istnienia przeglądu stawali przed yapową publicznością, niejeden na stałe wszedł do kanonu piosenki turystycznej i poetyckiej. Pierwsze kroki na Yapie stawiali między innymi Jerzy Filar, Elżbieta Adamiak, Olek Grotowski, Wolna Grupa Bukowina, EKT Gdynia, Pod Strzechą, Wołosatki, Robert Kasprzycki, Dom o Zielonych Progach i wiele innych. Co roku pojawiają się nowi wykonawcy. Przez te 33 festiwale na Yapie zaistniała całkiem spora liczba znanych dziś i lubianych zespołów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wera!
    Życzę powodzenia w tym co będziesz robić tylko szkoda że cie nie będzie caaaaaaaały weekend.:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Wercia!
    Napisz jak tam na YYYapie było?
    Mam nadzieję,że fajnie!!!
    P.S dodaj nowy post,żeby było co czytać!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Popieram Kasie!
    Nie ma co czytać i musimy pisać komentarze do siebie żeby było.

    OdpowiedzUsuń
  18. umieram po yapie, więcej w jutrzejszej notce, jutrzejszej, albo po zbiórce coś wrzucę... NA WTOREK POWTÓRZYĆ WIEDZĘ! SZCZEGÓLNIE DATY I HISTORIĘ ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale po co! Może nam powiesz co będzie.:)

    OdpowiedzUsuń